gusigan

Här kommer det att Handla om Gusigan's hundar och om rasen Weslh corgi cardigan!

Ha ha, lätt att foto 6 v valpar??

Publicerad 2011-05-24 07:31:29 i Valpar

Nix pix, bara att glömma, man får nog prova några gånger, man blir attackerad, biten och får miljoner pussar...
Dessutom får man extert hjälp av Mr Mowitz, och det uppsattas av valpisarna ;-)

Ta mig, eller mig eller mig...


Snö Engla lyckades vi fånga mellan alla pussar <3


Snö Kaos stod stilla en micro sekund <3


Snö Storm


Snö Tyfon


Snö Driva


Snö Flinga


Snö Yra

Hjälpsamme Mowits...


Leka är det bästa som finns för dessa valpar <3
Visst é de ljuvliga???

Kommentarer

Postat av: Jessika Berg

Publicerad 2011-05-24 08:11:59

Vad de har vuxit sedan vi såg dem! Hur söta som helst!

Postat av: Helena Granersten

Publicerad 2011-05-24 12:16:06

Jag förstår att det INTE var lätta att fota dessa vildar ;-) Men ni gjorde det.

Postat av: Petra Marteus

Publicerad 2011-05-24 22:06:29

Men hur söta får man vara:-))))



Fina valpar som har utvecklats väldigt bra!



Kram till valparna från Petra

Pappa Bilbo

Farmor Tina

Fars-morfar Frodo

och resten av Fromax gänget:-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gusigan's kennel

Första egna hunden skaffades 1981, men det fanns schäfrar i familjen redan som babys :-) Första Welsh corgi cardigan kom 1996, men intresset för rasen fick vi nere på Stora Stockholm i början av 1990!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela