gusigan

Här kommer det att Handla om Gusigan's hundar och om rasen Weslh corgi cardigan!

Miljötränings objekt för halvaklassen

Publicerad 2012-03-29 16:44:51 i Träning

Lyckliga welsh corgi cardigans som fick vara tränings objekt, i project miljöträning!
Fulla bilen med fylda hundburar.
Idag stod miljöträning på schemat, så de gjorde staden, med allt vad det innebär + tågstationen!
Mycket nyttigt för dessa lantishundar.
Man ser hur mycket hundarna uppsakattar dessa elever !
Undrar vilka som var tröttast när det var klart, hundarna eller förarna ;-)
Det snarkades på vägen hem.
Men sen var det som vanligt igen...
Nån som vill leka undrar Morris?
Brindla ställer upp på dragkamp mot Morris..
Men vad gör Falcon, jo han tar tag i Brindlas svans o drar.
De kampar o drar, medans Falcon tar ett nytt tag i Brindla, kolla hennes öron...
Passa dig! En blick säger mer än...
Hör du inte vad jag säger, ÄR jag inte tillräckligt tydlig????
Fattar du, jag menar alvar! Kolla svansen på Falcon, tror ni han fattar?
HaHahah jag är snabbare än vinden, du kan inte ta mig!
Jag är focuserad, du är ändå bäst brorsan <3

Kommentarer

Postat av: Petra Marteus

Publicerad 2012-03-29 17:35:18

Underbara bilder och berättelse om svanstaget och tillsägelsen:-)))

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-03-29 17:48:17

Haha, Tetris och Falcon kan ha drygtävling sen!

Postat av: Helena G

Publicerad 2012-04-03 12:09:16

Ha ha, kanon kort!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gusigan's kennel

Första egna hunden skaffades 1981, men det fanns schäfrar i familjen redan som babys :-) Första Welsh corgi cardigan kom 1996, men intresset för rasen fick vi nere på Stora Stockholm i början av 1990!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela